Hopp-pass - Räven

Heej! Igår hoppade jag Räven, fast inte inne i ett vanligt ridhus utan ute :D Nu när det har blivit så varmt och allt.
 
Tycker ni om min cupcake-outfit förresten? 8D
Jag började med att hoppa "upp" med små stockar. 
Han hoppade fint över c:
Sen red jag vidare och skulle hoppa över en stock och landa i vattnet. Inge problem där heller! Han tyckte det bara var lite konstigt med att landa och få vatten på hovarna c;
Sen gjorde jag tvärt om, han hoppade lite lång ifrån men det brydde jag mig inte så mycket om. Bara han har kul än så länge så är det bra!
Sen hoppade jag i nerförsbacke. Ni ser hur långt fram jag var? Mm det är för att Räven hoppade så sjukt långt ifrån...alltså han hoppade i backen, inte som det ser ut på bilden direkt ;) ↑
Sen fick han träna på att hoppa i lite uppförsbacke. Inga problem :)
Sen fick han också känna på när man hoppar i en "riktig" nerförsbacke! Ja, ni ser ;) Han hoppar långt ifrån, men vad gör det?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice Sweetnose

En fråga som du inte behöver svara på:
Bor du i Västerbotten? :) Om inte, vilket län bor du i? :)

Svar: Haha nej, inte i Västerbotten :)
Får tyvärr inte säga! :/
Starstableryttarna

2014-05-03 @ 17:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback