De nya ponnysarna

Heej! Nu tänkte jag berätta ooom vad jag tycker om de nya ponnysarna :)
Den här svart-vita pollen...jag tycker att den är jätte fin oså. MEN jag stör mig på att den bara har en, EN vit fläck på ryggen. Hade velat haft fler. Så därför får den 7/10 av mig haha ;) ♥
Den här är mångas favorit! Den är väldigt unik ♥.♥ Men tyvärr inte min smak, jag "stör" mig på att den nästan är helbrun i hela ansiktet. Men tycker den är väldigt sööt :) Så 5/10
Detta är min klart favorit! Alltså ♥.♥ ÄLSKAR allt på den, fläckarna är ju 2 die 4. MEN (haha) jag hade velat haft den här pollen i svart istället. Men det är bara för att jag älskar svart och vitt! Men ja, den här får 10/10 då jag inte hade några fel att hitta på den, egentligen.
 
 
Såå det var alla nya ponnysarna 8D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback