Bergsklättring med BP ♥

Heej :) Idag (16:00) var jag med på ett event med klubben. Nu tänker ni: OMG skulle inte du rida IRL? Jo men nu rider jag kl 18:30. Min lektion har flyttats fram en halvtimme. Aja nu drar vi åter till lektionen som Gill hade ;)
 
Denna veckan är det kondition och mode vecka i BP :D Jättekul! Gills lektion idag var att bergsklättra. Vårkänslorna är här och ja, Fire var ju med. Men jag blev inte avkastad! Fast han bockade när vi släppte på tyglarna och lät de galoppera över ängen vid galoppbanan på slutet av passet. PS: FATTAR INTE hur jag har klarat av att ha långärmat på mig heeela eventet :o
 
PS: ALLA är inte med på bild tyvärr :( Eller jo, kanske men ja. Någon kanske inte blev med! ♥
Här klättrar vi för fullt ;)
Här är våra hästar lite lösa, men eftersom det inte var i slutet så bockade inte Fire. Så sjukt coolt hur man kan fixa en "problemhäst" till att bli en mysponny ♥
Ni ser vad mycket pover det var i honom idag. Han har fått stått i några dagar så detta var perfekt!
En typisk Fire bock ;) Haha ni ser att min rumpa ändå är fastklistrad i sadeln! Bravoo ;)
Han flög runt i luften. Ni ser framåtskuttet ;)
Han fick morot när vi kom hem! Innan vi skulle dra till Törne och bada :)
Han njöt. Ni ser hans hovar här va? ↑ Han var lite skuttig!
 
 
Tack än en gång BP för att ni finns! Alla var helt seriösa åh wow, vilken klubb ni är. Underbara männsikor är ni! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback