Midsommar

Hej hej! Glad midsommar :D Hoppas att du drömde om någon du kommer ha som drömprins inatt - jag kan berätta, att jag inte drömde om någon alls. Kul va? Haha.
 
Idag är det i alla fall midsommarafton - det firade jag och Cicci, dansade mm...
Vi började såklart med att dansa smågrodorna...fast lite längre ifrån midsommarstången på den här bilden. Men har ingen bild när vi dansande vid den ;)
Sen stod vi och hoppade i maten 8D
Sen dansade vi hela låten i maten.
Sen bytte vi matplats och hoppade i maten 8D
 
 
Ja, vi vet....vi är galna - men vi älskar det! ♥
 
 
PS: På lördag kväll åker jag till Arlanda, då jag på söndag ska åka utomlands...till GREKLAND! Åh mitt underbara Grekland :) Så jag kommer nog fixa något tidsinställt inlägg under veckan. Så stanna kvar, det kommer komma inlägg! Jag har fått tillbaka blogglusten lite mer eftersom statisken höjds och jag är så tacksam ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback