Hejdå alla hästarna!

Hej heej :) Igår så sa jag och Cicci hejdå till alla våra hästar. Eftersom hon har 10 hästar och jag har 7 styckna så fick tre av mina hästar ridas en gång till. De tre hästarna var Fire, Goldking och Smarris...men då gjorde jag bara ett pass som inte krävde så mycket av dem.
 
Jag och Cicci som sagt sa hejdå tillsammans, så vi gjorde alla pass med varandra :D
 
~Fire och Rosedream ~
Vi körde bara ett lätt pass på åkrana, där fick de springa runt och leka lite grann :)
 
~Räven och Coolbrother~
Vi körde lite kadriljpass, på slutet gick det verkligen bra!
 
~Semlan och Lovestar~
Vi red barbacka bort till de glömda hedarna och galopperade runt-runt-runt så de fick springa av sig ;) De hade mycket spring i benen!
 
~Smarris och Daycloud~
Vi galopperade mm runt på volter eftersom Day inte är så gammal och har fortfarande mycket att lära sig.
 
~Runner och Star~
Vi red bort till Paddockön och hoppade i från bron och simmade men hästarna, de blev mycket glada eftersom de inte hade varit ute på ett tag, speciellt inte fått simma!
 
~Goldking och Rosekiss~
Vi tränade på att "valla" hästen som var imellan oss, jag var framför och Cicci bakom. Det var jätte svårt men tillslut gick det :D
 
~Fire och Rosedarling~
Vi red bort till Goldspurs och jagade hästarna i hagen. Eftersom Fire inte träffar sin dotter så ofta körde vi lite team work - så att de skulle bli ännu tightare ;)
 
~Goldking och Goldgirl~
Eftersom Goldis (GK, Goldking) hade fått vilat lite innan så släppte vi på gasen, de blev som galningar och sprang runt som tokar och bockade. Som att de var tre år igen! 
 
~Smarris och Dreamfire~
Eftersom de är så stor storleksskillnad tränade vi på kadrilj (igen) och följa varandras rörelser. Dreamfire älskar småponnys! ♥
 
~Diamond och Goldflower~
Vi red och badade, eftersom de här hästarna ligger varmast om hjärtat ♥
Här ligger vi och steker B)
Sen badade vi lite mer!

 
Alla hästarna har blivit motionerade och går nu gratis på de glömda hedarna, där vi byggde upp en hage. Vi frågade självklart om vi fick det för regeringen och det fick vi, men hagen kommer att tas bort.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback