Dagarna till sommarlovet

Hej hej! VET ni hur lång tid det är kvar i skolan nu? AHH konstigt nog tycker jag att det aldrig gått så här fort :o Kanske är det för att min inte jätte gärna vill det - det här året. Jag vill ha sommarlov det är inte det, men kommer sakna känslan som vi har i den här klassen. Men tror ändå att det kommer bli sjukt bra sen i sjuan :) Men japp, nu ska jag skriva upp dagarna här för er:
 
Fredag 06 juni: LEDIG
Lör-Sön 07-08 Juni: LEDIG
Måndag 09: Skola
Tisdag 10: Skola
Onsdag 11: Skola
Torsdag 12: Skola
 
Torsdag kl 17:15: SKOLAVSLUTNING ♥
Fredag 13: SOMMARLOV
 
GUD vad det ska bli skönt, går 4 dagar till. Men kommer sakna killarna i klassen något sjukt. Kommer sakna de andra också såklart, men killarna tror jag inte man kommer ha samma kontakt med de som de andra tjejerna. Vi tjejer är uppdelade i två grupper och killarna är tillsammans i en grupp. 
 
Så härliga killar! Kommer sakna de :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback