Byta server?

Hejsan! Det var någon dag sen ;) Men i alla fall...
 
De har ju uppdaterat hemsidan, ps...hoppas alla fick 200 SC? För det fick jag och jag hörde av flera personer och på insta att det stod på starstables FB sida att man skulle få SC!
 
Men nu ska jag komma till saken, det där var bara en liten parantes ;) Nu när de har gjort en ny hemsida är det mer som att vara medlem känns det som, tycker jag i alla fall. Man har liksom fått lättare att göra grejer, som tex köpa SC och SR. På den andra hemsidan fick man lov att typ klicka högt uppe på hemsidan och det blev lite mer som att det var utanför spelet - har svårt att förklara (Dx). 
 
Men nu var det mer som att det tillhörde spelet! Tummen upp för det :D 
Så här ser det ut. Som ni ser finns det sex olika flikar: STAR RIDER, STAR COINS, VÄRDEKOD, BETALNINGAR, BYT SERVER och PROFIL.
 
Som ni ser så är en flik BYT SERVER! Jag tror vi kommer kunna byta server i framtiden :D Fy sjutton vad coolt!!
 
Men än så länge ser det bara ut så här när man klickar på den:
Coolt! Jag kommer inte byta server så att ni vet, då jag trivs på Air Star, men skulle va ascoolt att få träffa alla andra sperlare på den andra servern...vad den nu heter^^.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Aria Hayrock

Hej! Gillar du också sso? Kolla då in min blogg som handlar om sso. Kram!

Svar: Okej! Kraam
Starstableryttarna

2014-06-18 @ 13:54:25 / URL: http://arahayrockstarstable.blogg.se
Postat av: Riley KittenPie

Min bästa vän som heter: Ida NightForest tror jag är på servern Air Star! :D Vet inte om du känner henne men blev aldelles till mig när jag såg att du bodde på Air Star för hon sa en gång att hon bodde där!

2014-12-25 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback