Bad

Hej! Imorse var jag och badade med Räven, hade hoppats på att få sitta i en solstol ett tag - men nej, det var en som var sugen på bad!
Här ser ni en badsugenhäst med sin ryttare som ser trött på medans han försöker få upp henne ur stolen ↑
Jag gav mig tillslut - inget sol för mig helt enkelt! Trodde han skulle tveka att hoppa i men nähä, han kastade sig. Kanske inte så kontigt eftersom det redan är 21 grader ute :)
Efter vi hade badat en stund ville jag testa trampolinen!
Fast den bara var ca 1 meter ovanför vattnet (då jag tog den lägsta) så vägrade han.
Det slutade tillslut med jag som segrare - han hoppade i. Eller ja...rättare sagt gick ut haha. Då blev det ett sånt där pluuums.
Vi fick stå i kö för den här höga trampolinen. Men när vi väl kom dit hoppade han ut :D
Han tyckte det var så kul så han fortsatte galoppera runt och gjorde några bocksprång. Som ni ser var jag inte speciellt berädd på allt det här så ni ser vad jag studsar? xD
Men sen avslutade vi med att trava runt i vattnet :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback