Södra Jorviks miljö

Jag tänkte berätta lite om vad jag gillar om Södra Jorviks miljö :)
 
1. Alla gameldagsa hus, gulliga gårdar med staket
Så himlaaa gulligt, jag älskar husen med alla fina gårdar, det blir liksom så stämningsfullt. Riktigt bra jobbat med dom måste jag säga! Mycket detaljer = Bella likes ;)
 
2. Hamnen, cafeérna 
Jag tycker det är jäääätte fint där vid hamnen, där man kan sitta och fika. En katt som "gungar" fina dekorationer tex blommor, underbar utsikt om man sitter och ser utåt vattnet.
Här räknar jag också som cafeé och det ligger nära hamnen. HÄR är ju ett 2 die 4 ställe, tänk dig utan de där bordet med glas och tallrikar, utan lådorna med pupor i, utan de här staketet runt blommorna, trädet med blommorna runt, utan de fina huset...ja. Då skulle de här cafeét vara SJUKT tråkigt, tänk dig bara stolar och bord? Wow, fantastiskt eller hur? ;) Haha eller inte. Så GUD vad mycket detaljer.
 
3. Små vikar med vatten
Jag älskar de sättet de fixar fram vatten på, här ser vi en jättefin vik! VATTNET på Södra Jorvik har de fått fram på ett annat sätt, inte bara vid kanten på ett hav/sjö utan här har de fått in vattnet inuti landet, typ.
 
4. Deras fält med blommor mm
Alltså, de gör inte bara en tråkig grön yta med gräs utan de gör faktiskt något finare av det! Gillar det :)
 
5. Deras hagar
Alltså jag älskar dem! Med får och kor i, springande hästar, hoppande grisar... Japp, det gör allting så fint. Smart tänkt, blir en mysig stämning!
 
6. Gröndal
SÅ - DETALJERAT. O M G :D Därför är det min favoritplats!
 
 
Nu tycker jag att vi ska tacka Starstable Teamet och ge de cread för allt det här jobbet, det tar tid att programera allt det här! Vi ska vara glada att allting inte är fyrkantingt, utan vi ser ju riktiga LÖV på träden tex :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback