Mina hästars inriktningar

Tänkte göra en "Mina hästars inriktningar". Jag börjar på Diamond som jag hade först och går sedan vidare ner i ordning då jag köpte de ;)
 
Lovediamond aka Diamond
Ålder: 7 ½
Kön: Hingst
 
Inriktning: Mest alround. Men bra hoppteknink, men måste komma preciiis på hindret så han hoppar bra. Annars blir det lite tvekan och river ;)
 
 
Dreamrunner aka Runner
Ålder: 5
Kön: Hingst
 
Inriktning: Galopp! Men han passar bra som tävlingshäst i MLC c:
 
Firehope aka Fire
Ålder: 7
Kön: Hingst
 
Inriktning: Fältävlan, terräng. Han trixar sig över alla hinder! När man tror att han ska riva klarar han det :)
 
Goldking
Ålder: 5
Kön: Hingst
 
Inriktning: Galopp, men hoppas på en bra tävlingshäst.
 
Summergirl aka Smarris
Ålder: 9
Kön: Sto
 
Inriktning: Alround, fast en duktig springare och gillar också hoppning :)
 
Foxgaze aka Räven
Ålder: 4
Kön: Hingst
 
Inriktning: Hoppning, sjuukt bra teknink och vet att han kommer bli stor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback