Hungriiig :3

Haha, blev ashungrig efter det "lilla" fikat jag tog. (Eller ska man säga sugen...) Men i alla fall... jag red till FP eftersom det var för fullt vid SBC (Stablebucks Cafeé...(staav)). Det blev lite dyyyrt men asch, är inte hungrig nu i alla fall. Kommer inte äta med Kristina idag D:
En snäll servitris :)
Mina beställningar :3
Bytte sedan bord. Det var ett ungt par som ville sitta vid det bordet. Få en "egen" tid istället för att sitta med de andra ;) Jag förstod de och satte mig vid ett annat bord.
Läsken var faktiskt sjukt god! Kan hålla med om att cupcaken var fluffig, men mastig :/ Den var ju jätte god men guuud.
Åt min munk också. Den smakade sött och ingen "riktig" smak så.
Sen tigerkakan! Underbaaar. ♥.♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback