Bommar - Fire - ML

I morse tog jag ett pass på Fire, jag red ner barbacka till ML eftersom att han fick köra Champ igår, så den mesta energin är nog borta.
Jag började direkt att trava, eftersom att jag skrittat och travat liiite påväg ner till ML. Han kom fint över bommarna.
Sen fattade jag galopp och gick runt i små volter så man kom på bommarna. Det var lite svårare att vara ställd samtidigt som man skulle över bommarna. Men det gick :D
I andra varvet lät jag honom springa på lite, ovanligt svårt att styra men han kom jätte fint över! ♥
Sen lät jag han springa runt, utan att komma på bommarna.
Sen bockade han, en sådanhär Fire bock. Han bockade och så mycket förut. Som ni vet om ni läst bloggen innan. Då menar jag jäääätte långt bak. Kolla bara annars in i Fire kategorien!
Han fick sen hoppa över en höbal. Sjukt duktig!
Eftersom han var väldigt fin idag så fick han som avslutning hoppa detta höga och breda hinder :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback