Fail med häst

Hahaha, jag och Cicci är ju syskon IRL som ni vet ;) (Det bästa är att jag är äldst! xD Närå...) Jo men det blev sjuukt fail igår på vårat SSO. Eller ja på min profil :o Jag var med när Cicci skickade sin svarta arab till hästön:
Ni vet denna!!
 
Jag var inne i mitt hemstall för att skicka iväg Runner till hästön. (Som ni fick läsa tidigare om idag).
 
När jag kom ut igen så på hennes dator satt hon på Goldflower med sadel och allt på, men detta såg jag:
En svart arab utan utrustning! :o Jag fattade ingenting.
Mobilbild! Här ser ni från syrras dator, medans jag såg såhär:
Så sjukt fail xD
 
 
Men när jag relogga såg jag Goldflower igen :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback