Runner

Hej! En sak som jag inte hade märkt förrän igår, det var hur mycket jag har saknat att sitta på Runners rygg. 
 
Runner är perfekt! Han har tyvärr fått stått i stallet ganska mycket, det är synd. För jag älskar honom, därför hade jag velat haft en hage. Så att man kunnat släppa ut sina hästar där. Men i alla fall, det hörde inte till saken.
 
Runner tror jag har fått stått pågrund av att Goldking levlas, jag rollar en lek med min syrra (typ varje dag) då Smarris används, sen vill jag också rida Diamond mycket. Fire han står också ganska mycket, men inte alls lika som Runner.
 
Så därför har hjag bestämt att Fredagar = Min och Runners time ♥
I miss U ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback