Hästön - Tankar

Helluu! Jag har fått lite tankar om hästön, då handlar det inte om + eller - om det utan om nåt annat.
 
Jag funderar på att skicka iväg Räven och Smarris till hästön. Smarris har jag ridit ganska länge, men har liksom ingen plats för henne nu. Räven är ung, men jag har fullt upp med Goldking så det går inte heller. Men det är ett svårt val, då jag måste skuta upp Rävens framtid. Det är svårt. 
 
Smarris har jag inte något dåligt samvete över att skicka iväg henne :) Så det är lugnt. Jag menar, Räven måste börja tävlas snart. Säsongen har redan börjat.
Nej, jag får allt ta och tänka över det lite. Kanske Goldking kan bytas ut mot Räven?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alina

Hoppas du får en fin Lördag :)

Svar: Tack detsamma! :)
Starstableryttarna

2014-04-26 @ 09:38:17 / URL: http://oncelikethis.blogg.se
Postat av: Mikxki

Jadu, det är inget lätt val :)

Svar: Haha :) Nejdu! Men jag fixade och trixade på det, så idag skickade jag iväg två. Smarris som jag nämnt och en annan ;)
Starstableryttarna

2014-04-26 @ 09:50:27 / URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback