Dagens ridpass - Smarris - Hopp

Heej! Jag hopptränade Smarris imorse, hon har ju inte fått hoppat sen vi vart på den där kaosiga tävlingen. Jag har låtit henne fått vila ut ;)
När jag började hoppa hade hon fuullt av energi. Den var liksom på max procent xD Så hon flööög över hindret!
Hoppade henne sedan från andra hållet, där var hon lika laddad ;)
Direkt efter att jag hoppat ett hinder gjorde hon en riktig *piip* bock xD Hon var skit laddad, det svämmade väl över med energi...?!
Sen efter den bocken var det ganska lungt. Fick henne hoppa snällt över!
Jag gick upp på lite högre nivå, där hoppade hon verkligen fantastiskt :D
Hon kunde verkligen flyga ;)
Valde sen att skritta av henne då jag trodde hon var trött ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback