Redigerat

Tjaa! Idag har jag redigerat ett par bilder,är rätt nöjd själv...
Har inte redigerat så mkt,men nu har jag laddat ner GIMP 2.8.6!
Och det är sååå mkt lättare en att redigera med PSE...!
 
Såhär såg första bilden ut före jag redigera den:
(Har ju varit bortrest,och Joppi tog hand om mina hästar,resultatet är att hon byter hår....men jag älskar det!!! Å hon har samma färg,så behåller det!) En enkel bakrund att fixa till,och enkel ställnign.
 
Efter:
 
Är faktiskt rätt nöjd :D Haha litee kluddig,men vem bryyr sig?? :D Vad tycker ni??
 
 
Andra bilden före redigering:
 
 
Efter redigering #2:
Haha fick nå ryck och fixade Dipdye i samma färg som ridbyxorna på mig XD Hiss/diss??
 
Redigerade även samma bild en gång till:
 
Busbobbo där jaoo! Haha redigerade även ett ben,svårt,men kuul! 
 
Såå..? Vad tycker ni om sånna här inlägg? Hiss elr diss? Om ni  gillar det kommer jag nog redigera nätan alla bilder,som går,för det är ju intressantare att titta på. Right??? <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lighthill

Lagt upp bilden på dig & Bobbo på bloggisen! :)

2013-09-08 @ 18:08:00 / URL: http://starstablejoppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback