Galopptävlingen - Guldfisken - GK

Heej! :D Nu har jag tävlat på GK och det gick jätte bra 8D Vårt första riktiga galopptävling!
Tack mamma för dem snygga o coola bidlerna ;D Tävlar i Guldfisken med GK idag oxå :) Smarris körde ju oxå på Guldfisken. Hehe <3

Uppvärmning
Vi alla fick stå på mitten av banan och vänta, eller jaa. Vi gick galoppera runt lite grann ;)
GK blir lite smått orolig när det är tävling xD Han blir lite...upphetsad. Så här står han och trippar runt.
Här små stegrar han oxå. Men det fanns andra som var värre. Han är en ganska lugn Galopphäst min GK.
Runner är väldigt...het.
Fick ner honom i en lugn galopp efter ett tag men han gick inte ner i form som jag hoppats på. 
Men vad sa man säga om en galoppäst?!
Sen på en kortsida fick han länga på stegen.

Snart dags
Min tid börjar snart och vi travar runt.
Denna tävlingen går ut på att man kör 1 o 1 ;)

GOOOO!
Vi fick en helt okej start.
Han längde mycket på nästa långsidan ;)
Sladdade nästan i hörnet....!
O I MÅÅÅÅÅÅL 8D

PRIS :D
Jag kom på 3:e PLATS 8D
Så en bronsfisk :D IGEN XD
Sen fick alla 6(vi med medalj) springa ärevarv c:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback