♥ Darkprincess ♥

Ett inlägg till dig...dig Darkpincess
 
♥~♥ Tack för all tid du var hos mig Darkprincess. Du visade mig vilket jobb det var att ta hand om en sån' stor häst som dig, ett jobb jag riktigt inte hann med. Du behövde motion ca 5-6 gånger i veckan. Jag har andra hästar som levlas och jobbas.Senare fick du fick du åka på läger med Alice. Ni fick verkligen bra kontakt och förstod varran helt rätt! Ni klickade verkligen direkt och ni lärde er massa saker tillsammans. Jag visste att Alice inte skulle släppa dig, din underbara! Så efter ni kom hem från lägret tog det inte många dagar innan jag fick ett mejl. Det var till och om dig! ♥ Alice ville träffa dig mer och saknade dem underbara lägerdagarna. Jag föreslog att hon fick ta dig varranan helg, oså blev det så. ♥~♥
 
♥ Jag vet och hoppas, att ni får en bra framtid tillsammans! Utveckla er ♥

  Ja, idag var ju dagen kommen. Då Darkprincess åkte till Alice på Södra Jorvik!
Sista passet på Darkprincess...jag ville göra det ordentligt! ♥ Så jag tog henne till Marleys för att kolla hur duktig hon blivit i hoppningen :)
Du var busig hela vägen dit och slängde in ett bocksprång! ♥
Hon flög verkligen över! Vilken talang ♥
Whiii! ♥
Marley hämta några bommar och la upp på hindret och vi flög över 8D
Sen det högsta på ca 1 o 20! Hon är duktig...din princessa...♥
Din flicka Alice
Har några riktigt söta bilder på min...din menar jag, princessa Alice! ♥
Och mig då :) Jag är ju söööt 8D Nej men jag är med på bilderna ♥ ;)
Detta är min favvo bild på oss två ♥ Så det skär sig i hjärtat av att se denna bilden nu när du inte är min sötnos...men du får...det bättre. I know that ♥
Love U och jag vet att jag kommer se dig igen! Bara en känsla...men verklighet för mig :*

Mot stranden ♥
Sen efter Marleys så red vi vidare mot stranden! Flickan ääälskar att bada ♥
Du var pigg och frammåt men det kändes som du fattade precis vad som väntar en timme senare...♥
Jag klädde av diiig vi stranden ♥ Men nu skulle vi vidare till badplatsen :'*
♥♥♥
We can fly to the sky and see the stars ♥
You are so beautiful, you will always be in my heart...forever 
 You are a dream!
You are a girl, but in my heart are you a dream in the stars, you like a diamond! ♥
Du älskar att bada! Du är en lycklig och underbar häst och lev upp för den du är, du har en ägare att lita på ♥
Mot Alice 
När du stog i hästtransporten var du så ivrig och visste precis vad du skulle! Mamma skussade iväg dig och då kom tårarna 
Hmh...*suck* 2500 JS ja'...!
Du har det bra nu! :* 

Inlägget till dig Darkprincess! Du är lycklig och får leva upp precis till den du är och ta all din tid! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback