Clearound - Summerqueen - Smarris

Heej! Nu har jag tävlat min allra första tävling på Smarris :D Det gick jätte bra ♥ 
Hon var inte speciellt svår om man säger så!

Uppvärmningen
Först fick vi ju rida på framrdiningen, så Marleys andra paddock blev till det! :)
Ett hinder(bänk) som var ca 30 cm. Värmde upp på det ;) 
Hoppade sen ett på 80 x'D Tror inte man skulle hoppa det men men x)
Sen hoppade jag en liten tunna :) Smarris verkligen dyker ner = matte nästan ramlar av!
Sen hoppade jag ett litet lägre på typ 65 haha.
Jag övade mycket på svängarna c: Tunnorna blev i både skritt-trav-galopp i olika snabbhet ;]
Tävlaaa!
Nu var det dags att gå banan. - Åh herre! Tänker jag jämt jämt jämt när jag ser alla hinder.
- HUR ska jag komma ihåg alla hinder? Haha...tror att jag ska tappa bort mig i banan.
När vi lärt oss banan så skulle vissa gå tillbaka till framridningsbanan men jag skulle starta som nummer 3.
Så jag fick stanna kvar och rida runt på en volt! PS: Bara PONNYS det står bara 2 stora hästar som snart kommer att flytta på sig c; \\ Jag fick Smarris i fin form! ♥

Starten c:
När vi fick starta styrde jag Smarris mot första hindet! Hon HOPPADE verkligen över xD
Det är ju bara 45-50 cm.
Hon hoppade väääldigt gulligt över hinderna! c':
Fast visst, hon var lite busig xD
Hon tyckte hindrerna är så lätta så hon laddade verkligen på. Haha....
Hon flyger verkligen *-*
Sista hindret *PANG* och hon flög över xD Hööööögt över. Hehe Love U gummsan ♥
Så gick vi imål! Och vi klarade oss felfria dessutom 8D
Så fick vi vårt lilla pris också! Med en fisk på xD Haha...men denna lilla clearounden kallades för guldfisken.
 
Så jag är skitnöjd över Smarris idag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback