Bloggpaus.

Hej och hejdå.
 
Nu tar jag bloggpaus,har ingen aning om vad jag får för reaktioner. 
Antagligen är det ingen som bryr sig. ;(
Jag känner mig inte välkommen här längre,så nu tar jag bloggpaus i obestämd tid.
Ni ska veta hur mycket skuldkänslor jag har,varje gång jag vaknar,varje gång går och lägger mig.
Jag har int tid att blogga här heller,har irl blogg nu, 2 hästar, kommer få betyg,och så vill jag bara
LEVA.
Har ävebn tröttnat lite på SS men kommer börja spela igen så fort södra Jorvik öppnar. 
Jag vet inte om ni bryr er eller inte,det spelar ingen roll,men bara ni förstår att jag vill leva och inte
sitta instängd på ett rum med en dator.
 
Den som betyder mest av allt på SSO:
 
 
bobbo,som betyder allt för  mig. ALLT. Min bästavän.
 
 
Kolla in på logpus.horseworld.se (inte säkert att länken funkar,skriv isåfall bara in namnet i sökaren :) )
 
Tack för ett år tillsammanns,ni är grymma,få se om vi ses igen. Troligtvis. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback