Hästarna på Jarlassons gård

Hej! Har tagit kort på alla(4) hästarna som man kan köpa på Jarlassons gård.(Farmor och farfar ;D)
Den bruna(?) Andalusien.
Vad jag tycker om färgen mm: Färgen är hur snygg som helst! Älskar den, typ. ♥.
Skulle du kunna tänka dig ha denna hästen: Nej, tyvärr. Vill inte ha så stora hästar tror jag...:/
 Fuxiga(xD) Andalusien.
Vad tycker du om färgen mm: Ett ord, AWESOME ♥.♥
Skulle du kunna tänka dig att ha denna hästen: Absolut, fast som sagt...det här med "storheten" :/ Usch tyvärr inget för mig! Åååååh vill ju gilla det 3:
Det mörkbruna jorviksponnyn
Vad tycker du om färgen mm: Ååååh den är så söööt!
Skulle du kunna tänka dig ha denna hästen: Absolut! Har redan planer...
 Westfalisk häst
Vad tycker du om färgen mm: Sorry men den är inte i min smak, väldigt mörk runt ögonen också :/
Skulle du kunna tänka dig ha denna hästen: Nej, skulle inte trivas med den. Fast vet inte lite söt ändå ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback