Frissan

Heej! Idag hade jag beställt en tid hos frissan ;) Hon hette Frida och var huur snäll och gullig som helst :D Jag fixade mitt hår...aaah vad fint det blev *-* Lite ovan haha. Får se hur det blir sen, om jag klipper som jag hade förut, haha...!
Hon var hur fin och glad som helst!
Vid de andra hästarna blev hon jätte pigg! Och framåt ;)
Sen var vi vid staden, där blev hon genast lite tröttare.
Sen svängde vi runt hörnet och där var salongen :D
Sen satt jag av c: Smarris fick vänta!
La i mer färg och hon lockade det lite åt mig :D PS: Jag trodde inte jag hade så här låååångt hur juu...^^
Är faktist nöjd :) Har lovat att jag ska ha det på mig över julen :s Gud asså...!
När jag sto där ute så var jag...stolt. Över att jag inte fick ren panik för en gångs skull!
Fina xP
Sen travade vi hem :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback