Dagens Ridpass - Goldking - Galoppkontroll

Hej! Jag red GK för några dagar sedan och han kändes inte riktigt okej. Så idag tog jag hjälp av min ridlärare. Jag berättade för honom varför jag inte tyckte Goldking kändes bra och han tyckte vi skulle göra samma sak som jag gjort med Diamond för ett par dagar sen.
Han var fin på volten, det kändes som att det skulle funka idag!
Men när vi kom ut på spåret så började han bocka! Flera styckna. Han känns väldigt trekantig också. 
Sen skulle jag vända rätt upp i galopp, då stack han! Ni ser blicken på honom :$
Då sa min ridlärare att jag skulle skritta av och att han skulle försöka hitta på något, någon annan dag.

Puuust. Vilket bakslag. Vi som hade så bra kontakt nyss :/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback