Dagens Ridpass - Dressyr - Runner

Heej! c: Nu har jag haft ett fantastikst dressyrpass på Runner. Fina killen idag asså. Inget "rusande" eller något liknande, fast lite busig. En gång höll jag på att flyga av. Såå oväntat xD Nu tycker jag att vi drar igåång!
Jag värmde upp honom i skritt...(ofc cx)
Och i andra varvet, han gick med glatt huvud framåt :)
Sen började jag att trava! :D Han lyssnade precis som jag ville och sänkte huvudet lite.
Efter några varv satt jag ner i traven c: Han lyssnade och bara väntade på en galoppfattning!
När han väl fick galoppera var han lugn och trevlig. Inte alls något vidare framåt, eller asså jo såklart han var, men inte på "Runner" sättet :) Så jag började jobba honom på volten.
Han var såå fin *-* Beautiful horse...♥ Love the picture.
Sen det heeelt oväntade i andra varvet x'D HAHA. Han som var så lugn och fin :c Aja, han är som han är min Runner. Fast visst, det var ju bara ett glädjeskutt...i högsta grad...! Tthhs... 

Han var hur fin genom hela passet :) UUUR nöjd! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback