Bloggen ~ Då och Nu

Hittat på frågorna själv xD
FRÅGOR
 
Fråga 1: Tycker du att du blivit bättre på att blogga?
Svar: Ja, defenitivt! Haha, var ju huuuur bra som helst förut asså ;) (ironi)
 
Fråga 2: Tycker du att du har en ordentligare och finare design?
Svar: Jaaa, eller...njaa har inte en så snygg nu men snyggare en min första! Kommer en bättre snart c:
 
Fråga 3: Har du förändrats som person när du började blogga tror du?
Svar: Asså nej. Visst kanske har lite bättre koll på annat och så som jag kanske inte skulle haft. Jag kan ju inte veta men tro :)
 
Fråga 4: Har du förändras sen du började att blogga?
Svar: Om man kollar på ett inlägg för typ ett år sen så kunde jag inte förklara och beskriva på samma sätt som nu. Jag har alltid varit samma person och så men man kan knappt tro det själv om man kollar tillbaka. Men jag vet att jag försökte förklara haha.
 
Fråga 5: Tycker du att du har en stor blogg?
Svar: För mig är den stor. Men om man kollar på typ, Allis blogg (länk finns till den c;) så är min pyttepytteliten xD Men för mig räcker ni gott och väl, love u ♥
 
INLÄGG DÅ
 
Nu ska jag visa ett inlägg som jag skrev i april 2012.
Ja, det var det jag skrev xD
 
INLÄGG NU
 
 Ja xD Hade något stavfel och sen satte jag ihop bilderna lite failat men jag tycker att skrivningen blivit ett stort + asså :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback