Viktigt att läsa :)

Tycker detta är sjukt viktigt att läsa,det som Miranda har skrivit!

 

Miranda Moonbell skickade detta mail till supporten:

"Hejsan SSO! Det är en sak som jag tycker är extremt viktigt att ni läser, som jag insåg för ett par dagar sedan.
Jag vet att många medlemmar önskat/vill att man ska kunna köpa & sälja hästar medlemmar emellan, och i så fall även kunna tjäna på affären t.ex. ifall hästen är i hög level. (Att hästen ökar i värde från exempelvis 300 SC i level 1 till 700 SC i level 12).
MEN, detta är ingen bra idé enligt mig.

 Varför? Jo, dels skulle detta kunna leda till inflation. I och med att SC börjar cirkulera medlemmar emellan så kommer de att sjunka i värde, och det kommer att bli kaos. Folk kommer att försörja sig på att köpa hästar, träna upp dem och sedan sälja, vilket leder till stor konkurrens.

 Detta kommer även högst troligen att leda till avundsjuka, sabotage och ökade kontostölder (eftersom man då kan tjäna SC på att utnyttja andras konton).

Om man tar sidan stallet.se exempelvis, så var det en jätterolig sida, ända tills alla stölder, all konkurrens och inflationen kom. Den sidan stängs nu ned om bara ett par dagar.
Så jag ber er, låt inte det hända med Star Stable.

 En lösning skulle vara att man kan sälja hästar, men endast för samma pris som man köpt den, varesig den är i level 1 eller 15.

Hoppas att ni tog er tid att läsa detta, för jag älskar verkligen Star Stable och tycker att det är ett fantastiskt spel! :)
/Miranda Moonbell (Elin)"


Inlägget är här:

http://moonbell.blogg.se/2013/may/lat-inte-sso-forstoras-mitt-mail-till-supporten.html

 

Sprid gärna!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback