~Spionevent med OP~

Heej :)
Nu ska jag berätta om Spioneventet igår med klubben 8D
Först var vi en liten grupp samlade precis vid 17:30 :3
Efter ett tag kom Lils 8D
HAHA XD (Vi blev ett större "gäng" sen c:)
>:D
Sen skulle alla få spionnamn :3 Jag blev Bella 001 8D

Alla kutade till GC...
Sen möttes vi utanför vid grinden (xD)
Vi bestämde oss för att spionera på Crystal Ghosts (CG)!
(Om du är med i CG, bli inte arg! Detta är på skojj bara vi lovar ♥)
Sen fick vi info från Jane, hon kände någon som var med eller lädde klubben :3
Jag var grupp med Alex och vi skulle spionera vid Cafe Pinta och hitta bra gömställe 8'D
Sedan ställde vi hästarna bakom stallet innan vi skulle börja ;D
Haha, jag och Alex är på väg 8D
Vi gömde oss på olika ställen och så kollade vi om man såg oss bra ;)
(Lite xD)
Snygg bild på Frida som smyyyger farm xD
Ställde mig bakom en av högtalarna, men namnet syntes jätte tydligt!

Det bästa gömstället....
Vi är inbuggade i en vägg HAHA XD
En CG :o O.o
Ooo :o
8D
 

Haha, sen fick jag lov att gå ;)
Sååå...
 
Jag vet inte något mer!
 
Men det var skiiit kul i alla fall 8D
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida snötass <3

GAHAHAH smexig bild på mig xD

Svar: HAHA aa ;D
Starstableryttarna

2013-05-13 @ 16:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback