Rött+Elvis=sant

Idag uptäckte jaag att dom röda lindorna passar sjukt bra till Elvis! Han blev så fin!♥ Denna helg blir det fokus på Elvis. Vi tävlar lördag och möjligtvis söndag. Clear Round bara,men ändå. Jag tar det på allvar. Just nu peppar jag honom och nu ska han få stå. Idag skrittade han och travades,bara för att få sträcka,runt stallet. 
 
Bobbo och Dario då?

Jo!! Nu ska jag berätta en spännanade sak. Om 2 veckor ska jag tävla dressyr med båda. Inte vilken dressyr som hälst utan GÅNGARTER. Det finns olika klasser: Trav,skritt,galopp. Sen är det indelat A och B ponny i en klass,C och D ponnys i en klass och storhäst för sig. Alltså mitt tävlingsupplägg är: På Bobbo ska jag rida storhäst klass. En trav,en galopp och en skritt. Om vi vinner utses han till att ha Jorviks finaste trav,för storhästar. Elvis ska tävla C ponny och D ponny klasserna. Skritt,trav och galopp däer oxå. Så sjukt taggad ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback