Packar

Nu har jag valt kläder och utrustning tills imorron. Jag ska ha en blå kavaj med guldknappar,vita handskar,svarta stövlar och min sportiga hjälm från JOOKS.
 
Alltså ser jag ut så här! På bilden är inte hjälmen eller stövlarna med,men det får duga ändå! 
 
Jag har precis putsat utrustningen och det blir ett svart träns,som nu glänser otroligt mycket,och en svart sadel. Till det röda benlindor och mitt mörkblå scabrak med vit och röd kant! Han kommer bli så fin! 
 
Det är mycket att planera innan en tävling. Nu har jag packat i stort sätt allt viktigt,bara så grejer kvar.
Jag har packat med mug,som är viktigt:
3 fång hö
Hink att fylla i vatten i
Täcke samt fluggrimma
Vanlig grimma
Mineraler,kraftfoder och godis
Första hjälpen låda
Ett foto på dom andra hästarna (SUPERVIKTIGT)
Min coatch (XD)
Hästtransporten
Rycktsaker
 
Sen är det ju lite småsaker,typ som licens (STAV O.O) mobil mm.
 
Jaaja..nu har jag väll tänkt rida Dario och Bobbo,för att titta på gångarter och rätta till dom om det behövs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback