Idag så..

..har jag inte gjort då mkt. GRYM dag i skolan.. Säger jag varför så blir ni väll avundsjuka. Ni får väll tjata.
Dario är mkt bättre nu och har t.o.m fått gå ut i en rasthage. Han har fårr tbx aptiten och äter som aldrig förr. I sommar ska jag och Lölls flytta till....HEEMLIGT! Vi håller på att planera vart hästarna ska stå och med kostnad o allt. Jag vill ju ha mkt plats med fina ridbanor och så. Jaja..vi ska dit och titta imon. Sen i helgen ska jag flytta över lite saker dit. Men vi flyttar inte in för ens vid sommarlovet (ca 40 dagar dit) Jepp så ligger det till.
 
Elvis fick idag överskots energi nä jag släpptre honom i hagen. Eller ja,jag han ju inte komma in till hagen...
Han slet sig helt änkelt och kutade iväg. Typ runt heela jorvik sprang han,sitt snabbaste. Konditionstränar av  sig själv. Det ät ju skit bra på ett sätt och dåligt på ett annat. Åkte runt till alla gårdar och han låg hela tiden 
 snäppet före..GAAH ATTANS PONNI♥ Men sen när jag kom hem stog han svettig i hagen vid vattnet vilande på 3 ben (det andra lutade han mot vattenkaret). Med skrubbsår och helt vit av lödder kom han fram till mig och blåste mig i håret. Det är äventyr 24/7 med denna häst x'D Hagen var trasig efter som han var för utmattad för att hoppa ordentligt. Steve som bevittnade detta sa att Elvis landade på knä. Aja..vilket äventyr. Nu ska jag kolla lite på Dario.
 
Ses imon och då kmr min och Lollis överraskning. Är ledig torsdag och fredag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback