Final ~ Fire

Heej! c:
Tänkte berätta finalen om hur det gick för mig och Fire ♥
Hade inte mina vanliga tävlingskläder utan ett par andra ;)

Innan starten
Han var helt tokig ;_;
GUD vilken häst!
Så snyggt fotat mamma x'D (Mamma(Judy) fotade under tävlingen, alla tävlande...inte bara jag!)
Liiite orolig bara att han skulle få för sig något! :/
Höll på att åka av där xD SÅÅÅ snygg bild ;]

Tävlingen
Gulp....vår tur! 
 
*PANG!!*
 
Han sprang, var inte berädd på det...
Och vet ni...? Att det var tävlade från Jorviks stall som var med 8'D
Opp opp opp! 
Det var inte den lättaste marken idag tyvärr...
Det hade regnat och var lite halt! *Gulp...*
HOPP! Han flög verkligen x)
Över brooon....
Uppför, en ganska jobbig backe, med tanke på den hala marken! ♥ :/
Runt tunnan...
Runt andra också! 
Denna "övning" tycker jag är bra, då bevisar det att man har kontroll på sin häst även fast den drar och vill springa ;) Eller hur?
Hopp ;D
Ooo andra :) Jag var trotts allt inte så nervös ;)
Jag känner mig trygg med min plutt! 
Upp igen!
.......
Gud vad han kämpar på! :'D
Upp, IGEN denna backe är dryg!! xD
Kolla ÖRONEN! Så pigg och frammåt! Inte trött? xD
Haha...
Love this picture 
Jump ;D
SNART IMÅL :D ÄNNU en felfri runda 8'D
NÄRA :' )
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! :) 
Cute Fire 

Resultatet
3:A!! :' )
Glädje tårar 
 
MIN OCH FIRE S FÖRSTA TÄVLING OCH KOMMER 3:A 
Med HÅRD konkurans och felfria rundor! c':

Priser
Mitt och Fire s pris:
Fick ett sommar linne :)
Sjukt fint 8D
Och självklart en 3:e medalj! 

ÅH JAG ÄR SÅÅÅ SJUKT GLAD ÖVER DIG FIRE 

Kommentarer
Postat av: Joooooppi! <33

Judy är min syrra! XD
Eftersom att Steve är din morfar och min pappa så är Judy hans dotter och hon är... 39 år och då är jag hennes lillsyrra eftersom att jag är 16 år! 8D

Svar: HAHA aah c; Vad blir du till mig?? :o
Starstableryttarna

2013-05-27 @ 16:29:39 / URL: http://jjss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback