;(

Heej,jaa... Klassen jag och Elvis ska hoppa är uppflyttad till imon. Tråkigt,men sant. Aja..den är uppflyttad på grund av sålig mark på banan. Det är en manege i ett ridhus. Under marken finns en pump som värmer upp marken i ridhuset så att den inte blir hård. Men igår när jag kom så var det kalabaalik på gården. Alla sprang runt och någon grät (har INGEN aning om vrf) alla skrek hit och dit. Jepp,såklart tråkigt när man ordnar en Clear Round och 50 ekipage från hela Jorvik+mer kommer och så går det inte att rida i manegen. Nej,för marken var stenhård. 
 
Aja..nu ska jag och Elvis hoppa lite,för nu är allt lagat. Imon startar jag som 3 startande i en Clear Round 80-90cm. KÖÖR HÅRT ELVISPO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback