Dagens Ridpass-Dario lugn dressyr

Efterom longeringsbuggen (R.I.P D;) är borta så red jag Dario ist. Tog det luungt och fint i ca 15 min.
 
Börgade skritta honom. Han var pigg det kände man ju x'D (Ser ni..? Inga människor >_<)
 
Jag ställade honom lite smått i svängarna.
 
Red serpentinbågar rakt över medelinjen. (Red i idrotsskor för det var varmt) 
 
Duuktig heest♥
 
Kom fram i trav sen. Han var snabb och drog iväg med mig x'D
 
Han vart skarp i svängarna. Ska försöka bromsa in i svängarna och driva ut.
 
Vände snett igenom i trav.
 
SEn galopperade jag ngra språng. Sen skrittade jag av,nu nästas tur. BOBBO <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Joppiiiiiii <3

Började*, gumsan! <3

Svar: Men duuu.. x'D
Starstableryttarna

2013-05-09 @ 09:54:47 / URL: http://jjss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback