Dagens ridpass-Bobbo,kolla gångarterna

Nu är äntligen Bobbo klar riden! Han vart nervös när inte Elvis var där...jag måste säga att jag oxå är lite nerfös. Att släppa ut en alldeles vild hästgalning på en ö kan ske inte är min bästa ide någonsin. Hoppas han kommer hem ikväll. Annars kan jag inte sova. Allt är klart inför tävlingen och fjantig som jag är,så har jag ställt upp hö
 och vatten utanför stallet. Ifall Elvis vill komma och dricka och äta. Aja,nu till ridpasset:
 
GAASH. I skritten var han jätte koncentrerad! BRA POJKEN♥
 
När vi skulle pröva på böjt spår var han lite spänd. Det ska vi fixa bort.
 
I traven flöt han fram! 
 
WOW vad fin han var på böjt spår i traven....
 
Jepp,han har en fantastisk galopp!
 
På volten var han ASFIN♥ 
 
Nu ska jag bädda ner mig i stallet hos Bobbo (Och Dario som säkert kommer.,.) och vänta på Elvis. Jag kan säkert inte sova så lika bra att läsa bok eller ngt sådant..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback