Clear Round

Hej! Rundan idag gick suuper! Han lyssnade till alla hjälper och hoppade som en kung! 
 
Första hindret! Hoppade lite innan men flöög långt som en flygekorre 8D
 
HOPP! Lite ryckig landning men anars perfekt 
 
WÖW VILKET HÖPP! AMAGAAD! 
 
Denna landning vart bättre. Vi var felfria en så länge <33
 
Vill ni veta hur det gick..?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ok.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Men varför?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jaja..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ÄR NI SÄKRA!?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bra! För....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
VI VANN! FELFRIA OCH BÄSTA TIDEN! Duktig pålle <33 
 

Kommentarer
Postat av: Mirre C:

Vill absolut inte låta som en gnällspik.. Men man kan inte vinna en clear round :) Själva meningen med clear round är att det inte finns några placeringar. Alla som rider felfritt får en rosett och de som har ett fel och uppåt får ingen. :)
/Mirre

Svar: Jag vet, men du behöver inte lägga dig i. Nu vill inte jag heller låta som en gnällspik. Jag vet och jag har varit med i ngra clear round tävlingar. Tycker du bara kan tänka "Man kan ju inte vinna en clear round.." Jag har redan blivit påmind av ngra nadra jag känner. Tycker det var fel att lägga sig i. Men jag förstår att du inte vill vara dum ;D
Starstableryttarna

2013-03-05 @ 21:58:21 / URL: http://moonbell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback