Bersklättriningen med Joppi

Heej c:
I går hann jag inte blogga om bersklättringen elr något mer!
Var ute typ hela dagen sedan på kvällen skulle jag rida! :3
Så då hann jag ju inte, men det gör inte så mycket ;')
För nu ska jag blogga om det!! 
Jag och Joppi vid Bersklättrar stugan! :D Hade vett att ha hjälm på mig xD
Vi började klättra...
Båda failade samtidigt när vi skulle komma högre upp! xD HAHAHA X'D
Hittade en stjärna bakom stugan när vi kom upp igen xD
Joppi hade kommit upp, svårare en va´ man tror cx
Jag o Joppi när vi kommit upp :D
Fin utsikt <3
Ännu högre ;D
Vi hade kommit till en fin liten "äng" elr vad man kan säga x'D
NU hade vi kommit högre upp 8D
Wooow! Tyckte Joppi om utsikten ;)
Eh...jag med :D
Det var så fint c8 <3
Högre vill man ju ;D
c:
GUD så fint det var vid VD-sjön <3 ;*
Vackert! <3 
Liten bild på FG-Byn ;D
Den där Pole Bendningen!(Stavning?? xD)
Ja o Joppi igen 8D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jooooppi <33

Rooooligt var det!! <33
Hehe.. Liite sent att kommentera typ 3 dagar senare men.. Jaja! x)

Svar: xD
Starstableryttarna

2013-03-03 @ 12:16:21 / URL: http://jjss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback