Sommaruppdatering = ett minus

HEJ! 
Som ni kanske redan har märkt kommer det att bli sämre uppdatering från mig under sommarlovet.
Kommer även bli dåligare uppdateringen i helheten eftersom jag och Joppi (På jjss.blogg.se) ska bli medryttare på 2 ponnysar! SKITKUL :D 
Det är en shettis som heter Alpus,mörkbrun/svart,jättesnäll och ursöt! Vi kallar han Pussen! XD
Också en islandshäst som är fux och heter Logu (uttalas Lojji),han är 27 år (!! när man rider skulle man kunna tro att han är 7-8 år typ XD) Underbara ponnys och väldigt välridna! Vi kommer va där 2 ggr i veckan samtidigt som jag tar lektioner och sköter på ett annat ställe.
 
Jag tycker därför att det är ganska ok att inte updaten är på topp. Lixom nu när det är en supersommar måste man ju få leva lite! Ni kommer få update men inte så himla ofta som innan sommarlovet.
Men nu kke inte sitter fastklistrade framför eran dator häller? Jag hoppas alla godtar detta och inte blir sura för att jag kke inte bloggar så ofta. Sköt ert eget. :)
 
Vad ska ni göra i sommar?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback