Regnet öser ner...

Just nu öser det ner regn över Jorvik. Kul...jag som ska rida alla hästar. Hoppas det blir uppehåll. D: Va nyss ute på stan och shoppade hö (XD) Kul att det kom en störtskur och att åskan mullrade bakom Firgrove (stav????) just när jag var mitt på torget i Silverglade byn. Hästarna ät totalt dyblöte efter att ha gått i rasthagen under dagen. Har gnuggat dom med handukar och stält dom i boken med varsin "havregröt" som jag gjör av havre,betfor varmt vatten och lite äpple. Gotte serru....♥
Kul med regn...sökte skydd under nått tak. Har en liten regnoutfit på mej...
 
Igår fick hästarna sällskap i rasthagen. Tre stycken frisrar står nu där och håller dom sällskap. Elvis som är minst av pållarna är livrädd för dom. Men Bobbo är bra kompis med dom. Haha min nyfikna lilla prick gick rakt fram och ville leka när dom kom. De va dom med på! Men idag står dom och sölar i regnet. XD Dom bor på gården och ägs av tre tjejer som hyr lägenheter i SGB.
 
Men nu ska det bli uppehåll 1 timme...! Passar på att rida då.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lighthill

Nänänä! Darkbeauty är ju pappas... Är skötare på henne ju! ;)

Svar: Men hörru,jag har ju min egen gård,försök inte!! XD
Starstableryttarna

2013-06-13 @ 16:17:47 / URL: http://jjss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback