Hemma igen, HÄSTARNA ♥

Haha vill visa lite roliga bilder från idag(nu när jag kom hem x'D):

Roligheterna! (Sry om NI inte tycker dem är roliga...jag är trött NU XD)
Haha Joppi ♥
HAHAHA SÅ FIN OUFIT AV JOPPI X'D OCH....MIN RYGGA D: Haha...
Brukar organisera lite i alla fall :o
Haha xD

Mindre roligheter, lite...ehum mera normara saker nu x)
Släppte ut Runners knoppar oxå c: Tack Joppi för dem söta knopparna! Tänk att orka fixa allting o:3
Som vanligt igen alltså ;)
Fiiin! ♥
Och FIRE då, hans man hade VERKLIGEN växt på EN VECKA :o Fattar inte hur det gått till igentligen...
Han var väldigt fin i alla fall :D Får se om det får sparas såhär då ;3
Natti natti pållar :3
Natti natti alla pållar c: :3 SYNS I MORN ♥

Ska lägga mig nu IRL...♥ Trött som in i bomben x'D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mwihihihihihi..! 8D

Svar: Är du den Anonyma personen Joppipoppi? ;))
Starstableryttarna

2013-06-09 @ 09:11:58 / URL: http://jjss.blogg.se
Postat av: Bajskorv <3

DETTA ÄR ETT RÅN HIT MED STARCOINSEN!!!!!

Svar: HAHA, vem är du? XD
Starstableryttarna

2013-06-10 @ 22:09:06 / URL: http://alicenightdawn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback