Go morron :}

Go morron go morron! 
Haha...fick mig att tänka på när jar ramla ur sängen i natt xD (IRL....)
Jag landa rätt på rumpan så jag slog mig inte så hårt om man säger så x)
 
Men i alla fall så ska jag nu in och skicka iväg Princess!
Hon ska på ett hoppläger för nybörjare ;)
Det är alltså hon som ska tränas.
Det kommer bli så bra, en tjej som heter Alice ska rida henne där!
 
Det var 3 tjejer som ville ta med henne dit och Alice var precis som jag ville att dem skulle vara :)
Så perfekt! Men det är på jorvikstall, så att de kommer åka till GÅD i sakta mak till båten xD
 Nej men man kan ju inte köra hur som helst när man har hästar med sig.
 
Aja BRB måste hinna lasta in henne! :s
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback