Gården uppifrån

Heej och god morgon! Nu på morgonen har jag visat Nadia hur Pickadoll kommer bo. I trygghet med mig och dom andra hästarna. Ganska i centrum men ändå lungt. Alltid tillgång till andra människor och fler hästar. 
 
Bilden är tagen uppifrån som ni ser. På gården finns stora stallar. En ganska så stor paddock,transport och bil,en hage utan gräs och massa hagar runt om med gräs. Vårt hö förråd uppe på loftet.,Rent vatten direkt från en underjordisk källa m.m. Nadia sa att Pickadoll skulle trivas här. Jag är GRYMT taggad!! Han kommer om en månad. När han är uplevlad lite kommer minstingen Joys hem till oss. Skriver lite fakta om henne i nästa inlägg. Jag har fått papper och stamtavla.
 
 
P.s. Det kommer bli mycket bloggning från mig när Lolli är i Mallis. Jag har lovat henne XD D.S
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback