För alltid♥ÄL

Bobbo betyder mer för mig än någonting annat nästan. Han är min bästa kompis i vårt och tort (balnd djur på ss då..) min bror min syster,ja mitt allt! Han är inte bara en SS häst som jag bytrer bort mot 1500 js. Nejnej han är speciell. när jag börgade spela SS så far jag otroligt missnöjd med Bobbos utseende,namn och färg. Men jag vande mig. Min drömhäst hade hela tiden varit en kolsvart häst som hette Darkdancer. Men det förrändrades..
Min drömhäst är Bobbo och kommer alltid vara det. Jag tror att nästan ingen vart nöjd med sina hästar från första börgan. Men man går egenom så mkt tillsammans och blir tightare och tightare. Tillslut sitter man fastkedjade i varran med kedjor som ingen kan bryta. 
 
Om nån kom och erbjöd mig alla SC i värden mot Bobbo skulle jag behöva 0,00000000000000 sekunders tänketid.
Svaret skulle direkt bli NEJ. För han har blivit mer än en SS häst. Han är min idol,den jag litar på,den som följer mig vart jag än går och den som varit med sen första dagen på SS. Den som alltid har bärt en och den som bara alltid fins där. Kommer aldrig släppa honom,jag är säker på att jag minns honom hela livet. 
 
♥Glöm aldrig...♥
 
 
Någon som håller med mig? Nån som tycker att det är otroiligt bra att man inte kan sälja dom här hästarna? Men jag tror inte många skulle sälja dom. Kommentera och berätta hur mkt din första häst betyder för dig. I LISTEN!
 
Du betyder så otroligt mycket för mig Bobbo. Mer än allt annat.
 
You and me forever,never forget it.
 
 
 
Så kommentera hur mkt din första häst betyder för dig och sprid detta!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Loooolli <33

ALLT. ALLT. ALDRIG I LIVET ATT HAN SKULLE SÄLJAS FÖR SC, INTE FÖR NÅGOT! HAN BETYDER VERKLIGEN ALLT <3

2013-06-18 @ 10:56:27 / URL: http://www.starstableryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback