Dressyrtävling-Skritt,Dario

Han inte blogga om Darios start igår.Men nídag kommer den. Det gick sådär. Han var okoncentrerad och håll på att gå upp på bakbenen en gång. Jag vet inte hur elr vrf?
 
Första varvet gick bra,han ryckte lite med huvudet bara. 
 
Första varvet klart. Jag var nöjd efter första varvet och börgade slappna av,men såklart börgade han krångla efter ett halft varv till ;_;
Ser ni,han är på väg att stegra,så himla jobbig va han där. Inte alls sammrbets villig.
 
Volten vart skitful,han var fyrkantig och spännd. 
 
Man brukar ju säga att allt är ryttarens fel,men det är det inte alltid. Jag vet inte vad som har flugit i min prins? 
 
Poängen: Jag och Bobbo fick våra poäng igår,8/10! Jag är jättestolt! ;D Dario fick 2/10. Jag är inte stolt. Snarare skäms jag ;(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback