Dagens ridpass-Elvis uteritt

Ahaha,hey. Jag är ganska blöt nu,berättar vrf snart :D Inatt åskade det och regnade som tusan. Jag gick upp mitt i natten eftersom jag inte kunde sova och gick ut och hämtade hästarna.Dom fick sova i stallet och så..
Jag skulle ändå rida Elvis idag.
 
Red ner till ett ställe vid southsilvervattnet som Lolli visade mig igår. Elvis är överförtjust i vatten och börgade i rask takt gå rakt mot det. Sen stannade han,och ville inte gå mer! XD Jag skänklade som en galning (som ni ser.) Sen...
 
...tog han ett jätteskutt ner i vattent. Ahaha jag ser helt skräckslagen ut. Titta mina ögon,och Elvis XD
 
Sen galopperade vi lite uppför en backe och sen hem
 
 
Nu ska jag levla,snart level 7!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback