Ashprince♥♥

Hej! Pickadoll mår som en prins hemma hos oss C: Han har varit galopphäst och är ganska hetsig. Men han har funnitt sig och passar bra in! Dario och han har gaddat ihop sig och är som riktiga bröder XD 
Finfina killen står i den stora boxen nära Dario. Vi får se om jag flyttar in Dario till Pickadoll och Elvis tar över Darios box...?
 
Haha nawww gosigos. Dom smög tyst nära varran och blåste luft och hälsade. URGULLIGT
 
Han är magisk att rida! Som att sitta i en fotölj som rör sig helt perfekt.
 
Min plutt,bara C-ponny är han ju! Minst i stallet :D
 
Magisk galopp,helt underbar. Jag dör. Ahahaha
 
Visst är han fin?
 
 
Har du en sån här häst och skulle vilja fota lite,kontakta mig!
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback