Packat o klart!

Heeej :D
Haha, packade för lägret, sen mitt i såklart (!!) kom Princess med Alice hem xDD
Gissa om jag fick brottom?!
Fick be henne att släppa ut henne på en äng där mina andra hästar ska få gå på bete medans jag är på lägret...
Så ja hon är hemma, är lite snurrig i huvudet efter allt x'D
 
PS: Diamond går också på bete :) Hans framhovar är bättre!

Vit - Mat mm till hästen
Ljusblå - Benlindor (Dekorationer som jag nt har men men....)
Ljusgrön - Joggingoutfit, eller bra när man mockar mm
Mörkblå - Träns
 Grå - Tröjor
Lila - Sadlar
Röd - Schabrak
Mörkgrön - Tävlings Outfit till häst
Olivgrön - Tävlings Outfit till människor

En outfit som passar bra för dressyr och hoppning :)
En annan outfit som passar bra för hoppning och terräng. Och kanske till ngn uteritt!
Denna passar bra till när det är lite kallare ;) Och bra till uteritter när man är i skog! xD
En bra när man ska vara på stranden eller ngt liknande :)
Min jogging :) Eller ja, bra till att mocka mm x)
Och kanske att shoppa utan häst 8D
Nu bär det av till GÅD! :D 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback