SKIT!

Heej :c
Här har man tagit kort till bloggen när det var MLC och så märker man att Fraps inte var på :c
Aja inte hela värden, värden :/ Jag vann inte direkt! xD ;P
Men jag kom 10:a i alla fall xD
 
Skönt att starta upp Diamond lite, alltså...sedan igår när jag fick avbryta tror jag att han viste att han INTE fick dra iväg med mig xD Så han skärpte sig lite iaf...Ja visst drog han lite ibland *mummel mummel* Vääääldigt mycket* men det fick väl av så då xD Det var bara att såga lite ;D
 
Men om jag avbryter tävlingar så förstår han ju att han inte får fortsätta att springa! Så jag tror att han kommer att skärpa sig nu! Men visst, lite *dragning* får väl gå ann ;D
 
Oj oj, lite pladdring om allt Dx 
 
Delade upp texten för attd et inte ska bli så jobbigt att läsa xD
 
PS: Jag är i DJ-båset xD
 
:)
 
/
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback