Sjuk ;(

Heej D; Igår morse när jag skulle till stallet o morgonfodra alla härliga pållar såg en av dom inte så häärlig ut. Bobbo stog och snorade, nös och skakade i ett hörn av boxen. Fick panik och tog å ställde honom i solariumet. Scaary.
Antagligen är det ju influensa eftersom det går nu. Attans, nu måste man börga om med näästan all träning.
 
Red inte igår heller alltså. Skulle ju varit puckat. Tempern hade stigit under dagen och nu hotade den lite mer..
Känner hur oron ligger och gnager i magen. Alldrig hänt att hana har vart så sjuk, han brukar skaka av sig förkylningar snabbt..!
 
Sticker sedan till Stormbell. Rider igenom henne en gång sedan får det vara bra. Kaanske sticker jag och Stella till Rose. Men det blir annars bara jag om Stella hopper det idag. 
 
Hoppas ni mår bra och inte nosar så mycket på min häst. Myser med honom och pussar och peppar. Har tid hos veterinären. Om hon inte kan kan man ju alltid ta kontakt med Elisabeth i valedale. Men det löser sig nog..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback