Problem

 
 Hey, jag är lessen för lite bloggning dom senaste dagarna från mig ;( JAG ÄR VÄRKLIGEN LEDSEN MEN MIN DATOR HAR INTE FUNKAT ;( Men det ska bli ändring på det nu <3
 
 
Börgar med att säga att pållen äntligen är i lvl 14! Har slitit som ett djur med att få upp honom! Next: LVL 15!!
Då blir han rysligt snabb!! Har en till sak att säga er underbara bloggläsare: JAG ÄR MED I JORVIKS UTVÄCKLING TEAM!! Det är dom bästa ryttarna på Jorvik, men dom bästa fantastigaste och sötaste hästarna (Inte för att skryta men det stämmer på pricken till Bobbo ;D) Vi tävlar och har tränigar ngra gnger i veckan! Har varit med på 2 st. På dom har vi ridit ALLA lopp på jorvik, i silverglade och Gyllenåsarnas dal O.O Han är slut nu ;) (Vill du oxå vara med i Jorviks Utväcklings Team? Kontakta mig på ss eller kommentera. Detta är en grej jag hittade på efter den där terräng tävlingen. Det var ett kval till Jorviks utväcklings Team! Och om man van, vilket jag gjorde, så fick man en plats i laget ) 
 
 
(OJ, FORTSÄTTER PÅ INLÄGGET I MORGON, DET VART NGT FEL ALLT JAG HADE SLRIVIT, JÄTTEMYCKET, FÖRSVANN!!)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback